نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

بازیگر «ستایش»: نبودنم بهتر از بودنم بود

«صفا آقاجانی»در یک مصاحبه درمورد نقشی که در فصل سوم سریال «ستایش» بازی کرده بود ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «صفا آقاجانی» بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» از کمرنگ بودن نقش خود در فصل سوم سریال «ستایش» ابراز تاسف کرد و در پیوند با این موضوع سخن گفت.

«صفا آقاجانی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: هم اکنون مصروفهیچ پروژه‌ای نیستم و به تازگی فلمبرداری دو سریال را پشت سر گذاشته‌ام. فعلاً برای استراحت به قشم آمده‌ام تا خستگی ماه‌ها فلمبرداری را پشت سر بگذارم.

«آقاجانی» درباره حضورش در «ستایش 3» افزود : باید بگویم که متاسفانه در «ستایش۳» به ایفای نقش می پردازم. این تاسف را به این دلیل می‌خورم که اگر تعهد و اخلاق ایجاب نمی‌کرد به هیچ وجه در این سریال بازی نمی‌کردم.

او دلیل ناراحتی خود از نقش آفرینی در سریال «ستایش» را این گونه بیان کرد : در واقع قرار بود بعد از حضور من در فصل دوم این سریال ، نقش من در فصل سوم به یکی از کرکتر های اصلی مبدل شود اما با حذف برخی بازیگران و تغییراتی که پیش آمد کرکتر من در حدی کمرنگ شد که نبودنم بهتر از بودن بود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : بازی در این سریال را تنها به این دلیل قبول کردم که اخلاق حکم می کرد کنار پروژه بمانم و ادامه آن شخصیت را هرچند ناچیز بازی کنم.

صفا آقاجانی زاده ۱۳۳۵ ارومیه ، بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران است.

وی دارای دانش آموخته رشته ادبیات فارسی می‌باشد و نخستین کار تصویری خود را در فلم سینمایی «تمام وسوسه‌های زمین» به کارگردانی «حمید سمندریان» و در کنار بازیگرانی چون «هما روستا»، «رضا کیانیان» آغاز نمود.

م ح/ ب م

این مطلب را به اشتراک بگذارید